چسب روکش دندان را از کجا تهیه کنم؟

سلام می خواستم بدونم چسبهای مربوط به روکش دندون رو از کجا میشه تهیه کرد و چند قیمت هستش ممنون میشم اگه جواب منو بدین خیلی ضزوریه

درود بر شما

دوست گرامی؛ چسب روکش به قول شما و بعبارتی سمان دایم یا موقت، هر کدام انواع بسیار زیادی دارد که هر نوع  آن در شرایط ویژه ای مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل در دسترس عموم نیست. بسته به نوع آن هم  قیمت چسب روکش دندان متفاوت است. از طرفی اگر روکش شما مدام می افتد باید اشکال را پایه ای برطرف کرد. نه اینکه شما خودتان به صورت خودسرانه با چسباندن روکش دندان در خانه وارد وضعیت پزشکی ای شوید که چه بسا باعث عفونت و دردسر برایتان شود.

آنچه که ما از آن با عنوان چسب روکش دندان یاد میکنیم، عبارتست از یک لایه سمان روکش که در یک روکش دندانی با تطابق عالی ، فضای بین روکش و دندان را پر میکند. اما سمان های روکش دندانی متفاوتند و ترکیبات متفاوتی با توجه به نوع روکش شما و شرایط دندان زیرین آن از جمله نوع پرکردگی ، عصب کشی شده بودن دندان یا زنده بودن آن و عواملی از این دست دارد.

از طرفی برای چسباندن روکش ، معمولا مقرون به صرفه نیست که شما هزینه خرید یک بسته کامل سمان روکش را پرداخت کنید . اما طبعا فروشندگان مواد دندانی میتوانند چسب روکش و … را بفروشند. اگر علاقه مند هستید تا در زمینه نام چسب روکش دندان اطلاعات بیشتری بیابید فکر میکنم دوستان مواد دندانی بتوانند اطلاعات مفیدتری را در زمینه ی بهترین چسب روکش دندان و قیمت چسب دندان روکش در اختیار شما قرار دهند. ولی اگر روکش دندان شما افتاده است و به دنبال راه حل برای چسباندن آن هستید حتما به سوال چسب روکش دندان سری بزنید.

ارادتمند

دکتر سپهریان

اشتراک گذاری:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x